måndag 16 november 2009

Inte bara bäbisar!!

Jag önskar att jag kunde ta mera tid till bloggen för jag har en väldans massa bilder jag skulle vilja blogga nu men som en väninna så fint förklarade... Bilderna läggs ju inte upp i bloggen genom att koppla in en sladd till datorn precis.

Här kommer i alla fall lite bilder på vackra Lina (tänk om man själv hade sett så där snygg ut så där när man var 14 år, men jag vill minnas att jag för min del, gick mest omkring i skitiga ridstövlar, hö i håret och spån som fastnat i hellyhansen tröjan)

Kanske det kan vara något att ge till sin tonårstjej i julklapp? Presentkort på fotografering Fram till nyår kommer nämligen en CD med retuscherade låg upplösta bilder ingå i fotograferingen som man kan avända på facebook, i bloggar, bilddagboken och allt vad alla sajter heter. Ordinarie pris på den CD'n är 250kr



3 kommentarer:

Honey Bee 17 november 2009 kl. 09:50  

Jattemysiga bilder. Superfin tjej! Va kul att fa se lite bilder! Keep it up girl! Som sagt jag vet ju att du sitter pa supermycket superbra bilder!

Sv3rige 29 november 2009 kl. 01:47  

Beautiful, really good job. Nothing else I can say ;)

TAPETRVE 5 december 2009 kl. 21:42  

It's a nameless joy to see what has become of our little vampire. Let's hope Lina will be granted further success in her future - and same, of course, to you, Malin. Keep up the good work ;-).

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP