tisdag 3 november 2009

Jag vet, jag är fullt medveten om att det borde vara straffbart att lägga upp jul bilder i November... Men det är för att jag vill understryka det här med att om man vill ha sina bilder till Jul lär man beställa snarast för att vara säker på att hinna få dom i tid!! (En annan anledning kan också vara att jag längtar sååå tills jag får sätta upp lite julsaker, baka lussekatter och få så där underbart mysigt)




En viss pappa kommer kanske mordhota mig för att jag lägger upp den här bilden, där hans ögonsten blir halvt mördad av sin kusin ;-) Men den är ju så rolig så jag tar chansen

3 kommentarer:

Honey Bee 4 november 2009 kl. 15:34  

dde har bilerna ar ju bara for goa. Oj oj vad tiden gar fort va? Hur blir arets julkort da?
Kram till tusen Jennie

Anonym 4 november 2009 kl. 17:41  

Julkort!! i år??? Jag vet inte... tror jag köper en bunt på Gallerix ;-)

-malin

Eva Johansson 5 november 2009 kl. 23:08  

Åh, sista bilden är ju oslagbart söt!! :-)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP