tisdag 8 december 2009

Nu är det fullt upp vill jag lova och till er som har väntat för länge på eran visnings CD, jag kan bara be om ursäkt och säga att den ÄR på väg. Jag jobbar nästan dygnet runt och hinner ändå inte med alla beställningar och bearbetningar av bilderna. Jag har fått en stor hög med bilder för att hämta och det är mycket troligt att just era bilder ligger i den högen. För er som beställt de senaste dagarna hoppas jag kunna få printsen från labbet i slutet av denna vecka, men även har posten har fullt upp nu så det kan bli förseningar.

Ni som har beställt bröllopsböcker eller fotoböcker. Ni kan räkna med leverans i Januari.

Dessa tider kommer jag att finnas inne i studion denna vecka:
Tisdag : 08-12, 13-15
Onsdag: 08-14
Torsdag: ------
Fredag: 08-16

I helgen har jag ingen barnvakt så då är det stängt!


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP