torsdag 25 mars 2010

Svensk fastighetsförmedling

Den här veckan och förra har jag bland annat jobbat med personalporträtt till Svensk Fastighetsförmedling. Kontoren i Borlänge, Falun, Säter, Avesta, Leksand, Mora och Malung förevigades på bild. För två år sedan fotade jag deras porträtt med, men då var det stränga riktlinjer för hur bilden skulle se ut i format, ljus och komposition, men denna gång fick jag göra lite fritt, sånt älskar jag, och så mycket bättre det blir då ;-) Här är alla fall några av bilderna som vart.





3 kommentarer:

Love Photo 27 mars 2010 kl. 23:40  

supersnygga! duktig du ar !

Anonym 2 april 2010 kl. 01:33  

Hej!

Ingen kommentar om bilderna men jag undrar om du ska åka och besöka fotomässan i Göteborg 9/4 - 11/4?
//Nisse

Anonym 2 april 2010 kl. 19:22  

Hej Nisse ! (?)

Nej det blir inga besök på några fotomässor någonstans, då teknikens under inte intresserar mig särskilt mycket. Skulle vara för de som ställer ut bilder i så fall och det har jag inte ens kollat upp vilka dom är ännu.

malin

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP