lördag 4 juni 2011

Käraste forna kunder, potentiella kunder, vänner, bekanta och allmänt intresserade. Jag kommer under en tid framöver inte att boka in nya fotograferingar. Ända sedan jag började fotografera har jag haft en stark längtan att få fotografera ”egna projekt” som kanske i slutändan blir till en bok eller utställning. Det har legat i min tro att jag skulle kunna göra både och, fota kommersiellt och fota egna projekt, men har insett att det inte fungerar att ge sig helhjärtat in på det projekt jag önskar jobba med. Att jag dessutom är ensam om att uppfostra två barn som förtjänar att ha en närvarande mamma, gör sitt till att det blir komplicerat att driva ett företag i en ganska tuff bransch. Jag återkommer i bloggen här när jag känner mig redo att ta mig an fotouppdrag igen.

-På återseende / Malin Jones

2 kommentarer:

Kati F 4 juni 2011 kl. 22:13  

Lycka till med dina projekt! Vi har varit helnöjda med de två fotograferingarna du gjort med vår Ella och jag har en känsla av att det kommer att bli svårt att hitta nån som vi blir lika nöjda med. Även om det finns många duktiga fotografer, så är du dessutom så bra med barn! Så jag ser fram emot den dagen du tar dig an andra uppdrag igen, men självklart tycker jag att du ska följa din dröm och jag är övertygad om att det kommer att gå bra :-) Ta hand om dig själv och barnen!

Maria 5 juni 2011 kl. 10:48  

Ja ta vara på inspirationen som flödar :))

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP