lördag 29 augusti 2009

Semester...

I Juli fick jag ihop drygt 240 arbetstimmar och Augusti hela 270 timmar. Plus att jag var en hyfsat snäll mamma där i mellan ;-)

Så nu gott folk så förvinner jag en vecka. Packar in barnen i bilen och kör dit vägarna tar slut. Vi far till Grövelsjön. Jag måste vila!

Sist jag var där med barnen ensam var Saga drygt 1½ år, Terje 5 månader. Då trodde jag i min vilda fantasi att vi skulle ta oss runt Båthusberget (13km), vi kom aldrig så långt och mina ambitioner den här gången blir att vi leker lite runt fjällstationen och bara njuter av tystnaden och den friska luften.

Delar med mig av lite bilder från oktober 2007!

PS. Ni som förväntar era bilder den här veckan får ha lite överseende och vänta en vecka extra, förlåt!



3 kommentarer:

Martina 29 augusti 2009 kl. 18:28  

Ha en underbart skön semester Malin, och njut av dina dagar och den härliga hösten. Jobbet finns kvar det kan jag lova dig... man vill bara beställa mer o mer när man ser dina vackra bilder.

Eva Johansson 29 augusti 2009 kl. 20:18  

Ha en toppensemester!! :-)

Anonym 1 september 2009 kl. 22:07  

Ha det så gott på semstern!!!

Kram

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP