onsdag 5 maj 2010

Inte måste man gifta sig för att ta kärleksfulla bilder heller!!

Det här är Kristina och Håkan. I sommar ska jag fotografera deras bröllop. Det fanns bara ett problem och det var att Kristina kände sig fruktansvärt nervös inför att bli fotograferad, som så många andra av oss avskydde hon verkligen att vara framför kameran. Jag tror hon kan känna sig lugn nu, för vackrare än så här blir man bara inte, hon ser ut som vilken filmstjärna som helst!

Och nu gott folk, i stället för att köpa massa strunt som dör eller äts upp (blommor och choklad) till din älskade i present, föreslår jag att du ger henne/honom en kärleksfull par-fotografering nästa gång. Vem vill inte ha schyssta bilder på sig själv och tillsammans med den man älskar? En parfotografering kostar endast 3700:- Då inkluderas en timmes utomhusfotografering och 20st papperskopior som är 20x30cm samt filerna i lågupplöst format för web. Inte illa va?

Jag har sagt det förut och jag säger det igen... Gå med på min Facebook fanclub och bjud in era vänner!!!










1 kommentarer:

Anonym 6 maj 2010 kl. 09:56  

Vilka fina bilder, du är superduktig att fotografera.
faster

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP