måndag 10 augusti 2009

Grand Danois utställning i Norberg

Igår packade jag in studion i bilen och for till Norberg för att fotografera hundar på deras årliga ras-special utställning. Jag tänkte att har man en sån snygg hund som en Grand Danois så måste det väl finnas intresse att få en snygg bild på den.

Till min stora besvikelse var det inte någon direkt rusning för att få sin hund fotograferad. Jag som verkligen älskar att fotografera hundar av alla de slag, jag tror jag söker anställning hos happy dogs i stället..

Här är några bilder ifrån gårdagen.




4 kommentarer:

Märit 10 augusti 2009 kl. 16:52  

Vill de inte ha såna här bilder är de ju tokiga....

Veronica. 10 augusti 2009 kl. 20:17  

Hej på dig!!
Ja det säger jag med!!!
"Tokiga" räcker inte =)
Jag kommer med mina två så snart lill killen blivit bättre i ögonen.
Jag ska ha ett eller två foton på mina två ögonstenar.
Kram på dig. Veronica och hundarna

Calimero Familjebutiken 11 augusti 2009 kl. 23:51  

Hej gulliga Malin :) Måste bara säga att du är makalös på att fånga hundar !!!! Det märks verkligen att dom ligger dig varmt om hjärtat.
Tusen Tack för dina fina ord, Du om någon förstår verkligen vad jag menar. Det är en kamp men precis som du beskriver det när man lyckas förmedla så kan man leva på bara en bild länge,länge
Kämpa på Stor Hård Kram // Petra

Anonym 1 september 2009 kl. 11:39  

Hej Malin!!

Jag var inte i Klackberg men min hund Melvin var...(den översta harlekinen).. Det är ett fantastiskt foto på honom..jag undrar om du har fler? Jag tycker du tar kanonfina foton...är dock ett större fan av bilder som inte är så "studio" Men är ändock intresserad av att se det du fotat av min älskling :) Så hör gärna av dig (mariastrandin@hotmail.com) Vänliga hälsningar och ett glatt voff från Maria & Melvin

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP