lördag 8 augusti 2009

Kim & Fredrik 1 Augusti 2009

Den 1a Augusti vigdes Kim och Fredrik i Torsångskyrka. De tog kyrkbåten därifrån men då höll jag på att fotografera brudar nummer två för fullt (bilder inom kort). Men när jag sitter i min bil på väg tillbaka till Borlänge ser jag deras kyrkbåt komma glidande uppåt älven så jag släger mig ut ur bilen som jag parkerat lite olämpligt efter vägen, springer allt jag orkar över åkrar och genom gräs med största zoomen på, för att kanske lyckas få en bild som dokumenterar resan i från kyrkan, jag vet inte om de hann se mig längs älvskanten med kameran, men en bild fick jag i alla fall.












3 kommentarer:

Camilla Dahlin 9 augusti 2009 kl. 13:15  

Hej Tjejen! Jag ser att nya objektivet har fått börja jobba ;-) Jättesnyggt, verkligen!

Märit 10 augusti 2009 kl. 16:50  

Bra sprunget ;)

Å mkt fina bilder för övrigt.

Snygg tatuering på bruden!

Åsa Gåsa 22 augusti 2009 kl. 09:43  

Snacka om engagerad fotograf! :-)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP