onsdag 17 februari 2010

Årstiderna

I bland funderar jag på varför jag inte kan känna mig bekväm i årstiden som råder i nuet, när det är sommar vill jag ha vinter, när det är vinter vill jag ha sommar! Jag skulle nog behöva bo på en plats där årstiderna återkommer 2ggr om året,.. så jag inte hinner tröttna liksom. Just nu vill jag bara ha sommar, bort med alla bylsiga kläder och bilar som inte startar, snön som smälter till stora vattenpölar på golvet och förfrusna fingrar när jag ska fotografera utomhus!

1 kommentarer:

Bluesmother 18 februari 2010 kl. 12:44  

Underbara människa! Jag vill också vara liten å få springa naken i vatten pölar...men inser att det finns en risk att ge efter för den impulsen idag :)

Och Tack för att du delar med dig av dina funderingar och vackra bilder!!

Kram å jag saknar dig

PiaLena

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP