söndag 14 februari 2010

Falu koppargruva

Hela helgen har jag varit ledig, underbart! Jag har haft en väninna från Göteborg hos mig som jag träffar allt för sällan. Hon ville så klart se lite turist attraktioner när hon var här och bjöd mig på en guidad tur i Falu koppargruva, vilket ypperligt tillfälle för mig att prova min nya kamera som klarar ISO upp till 25600!

Jag kan varmt rekommendera alla att ta sig en tur dit för det var verkligen super intressant. Jag delar med mig bilderna här.










3 kommentarer:

Daniel 14 februari 2010 kl. 20:10  

Grymt!!

Unknown 16 februari 2010 kl. 12:04  

Jättefina bilder!

Gillar speciellt bilden från Allmänna freden med elden som kastar ett kusligt sken över salen och mig =)
Skulle det vara möjligt att få några av bilderna?

Hälsningar / Fet Berit

Min mail : beritsens@gmail.com

Anonym 16 februari 2010 kl. 13:48  

Hej Fet Berit :-)

Det är bara att högerklicka, varsegod!

-Malin

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP