torsdag 10 juni 2010

Vackra Lotta och snygga smycken!

Jag är normalt inte nervös inför en fotografering, men det var jag denna dag när jag skulle fotografera Lotta och en del av hennes smycken. Mina egna juveler fick följa med på fotouppdrag och då kan man aldrig riktigt veta vad som ska hända med två barn på 3 och 4 år strosandes runt omkring, men vad ska jag säga? Nöden har ingen lag. Lyckligtvis gick det oförväntat helt exemplariskt fast jag var bra rädd att de skulle trampa på smyckena som låg utspridda lite här och var på marken.

Är ni nyfikna på hennes design och smyckes kollektion så hittar ni kontakt information här!






4 kommentarer:

Björn Sjöberg 11 juni 2010 kl. 00:10  

Helt fantastiska bilder! Skön känsla som förmedlas, känns passande till smyckena. Jag är imponerad.

Anonym 11 juni 2010 kl. 09:45  

Otroligt snygga bilder på smyckena, du är jätteduktig.....
Faster..

Eva Johansson 11 juni 2010 kl. 22:36  

Jäkligt snyggt!!
Klockren kombination - smycken, bakgrund!! :)
Gillas!

MinnaJohanna 23 juni 2010 kl. 20:59  

Du är så naturligt vacker! Smyckena är som du. Lika fina. Ha en kanonsommar! Bilderna är riktigt läckra. Grattis! Ler...

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP