torsdag 15 juli 2010

Hemma hos Janina och Tyra

Så lite bilder som publiceras i den här bloggen är det kanske lätt att tro att jag slutat fotografera, men det är precis tvärt om. Det är högsäsong för bröllop vilket så klart innebär massvis med jobb på datorn samtidigt som jag försöker vara en duktig mamma och låta mina barn ta semester i från dagis lite då och då. Jag vill ju att även dom ska få en känsla hur underbart det kan vara med svensk sommar trots att dom har en mor som försöker livnära sig på frilansfotograferande.

För ett tag sedan ringde Janina till mig då det var dags för Tyras 1-års fotografering. Hon ville ta bilderna hemma på gården och jag vart naturligtvis överlycklig eftersom det är mitt absoluta favoritsätt att jobba på, i naturlig miljö och med naturligt ljus. Jag önskar verkligen att flera ville chansa på denna typ av 1-års fotografering.

Här har ni några av bilderna, och om ni inte har gått med på min fansida på FaceBook så tycker jag att ni kan göra det nu med det samma, sök bara på Malin Jones Photography :-)









4 kommentarer:

Anonym 16 juli 2010 kl. 09:14  

Jag ÄLSKAR bilderna..Du är verkligen super duktig..:) /Janina

Anonym 16 juli 2010 kl. 09:53  

Vi också! Så otroligt bra bilder!!! Du är verkligen duktig!!! /mormor och morfar

Henna 20 juli 2010 kl. 19:31  

Är impad som tusan, riktigt fina bilder!

Eva Johansson 28 juli 2010 kl. 13:19  

Vilka goa miner!! :)
Jättegulligt!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP