onsdag 1 september 2010

Bröllopspriser 2011

Eftersom det kommer allt flera mail till mig angående bröllopsfotografering 2011 så väljer jag att lägga ut priserna här i bloggen.

Heldag 21.000:-
Jag är med er i 10 timmar under dagen som ni får lägga sammanhängande hur ni vill. Ni får ca 3-400 retuscherade bilder i högupplöst format, färdiga för att göra t.ex. egna förstoringar och tackkort av.

Halvdag 12.500:-
Jag är med er i 5 timmar som ni får lägga sammanhängande hur ni vill under dagen. Ni får ca 150 retuscherade bilder i högupplöst format, färdiga för att göra egna t.ex. förstoringar och tackkort av.

Porträtt 7000:-
Vi fotograferar 1-2 timmar på valfriplats. Det ni får är runt 50 retuscherade bilder i höguppöst format, färdiga för att göra egna förstoringar och tackkort av.

Reseersättning på 40kr/mil tillkommer.

Har ni övriga frågor är det bara att e-maila mig!

4 kommentarer:

Emma 3 december 2010 kl. 10:36  

Jag gifter mig den 16e julie. Så jag kan inte beställa ett portträtt för 7000sek? Du är så duktig. Skulle jätte gärna vilja ha dig som fotograf!

Malin 3 december 2010 kl. 16:23  

Du kan ju alltid chansa och höra av dig 2 veckor innan, skulle jag mot all förmodan inte blivit bokad det datumet så skulle jag kunna fotografera era porträtt då för 7000kr, men det finns också andra duktiga fotografer i Dalarna som även tar korta porträtt sessions under högsässongen. Lycka till!
-Malin

Emma 4 december 2010 kl. 00:08  

Har du några tips på fotografer? :)

Anonym 20 april 2011 kl. 23:18  

Tar du morgongåva porträtt fortfrande?!?! Mvh Emma B

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP