söndag 14 november 2010

Osanna rykten…

Det florerar rykten om att jag ska sluta fotografera, dessa rykten är långt ifrån sanna, jag skulle inte kunna leva utan min passion. Men från och med januari nästa år kommer jag bara att erbjuda mina familjekunder det jag brinner mest för inom fotografi, nämligen ”hemma hos” fotograferingar, det innebär att jag kommer hem till er, eller i annan miljö vald av er. Fördelarna med denna typ av fotograferingar är att det blir en mera personlig touch till bilderna och för er mera unika, det blir en glimt av er vardag och tiden som är just nu. Dessutom får jag utlopp för den kreativitet jag besitter.

De gånger jag fotat i barnets naturliga miljö har jag lagt märke till hur barnen kan vara sig själva, är mera avslappnade och faktiskt tycker det är rätt kul att visa runt fotografen i hemmet. Det är verkligen svårt att misslyckas med denna typ av fotografering, och som ni ser på bilderna nedan så går det mycket bra att ta nakenkort på en fäll hemma också :-) Vill ni se andra bilder från ”hemma hos” fotograferingar kan kolla på detta inlägg, och detta. I januari kommer jag att ha uppdaterat hemsidan med ännu flera exempel och priser. Vi synes!



2 kommentarer:

Mats Almlöf 16 november 2010 kl. 22:47  

Naturligtvis helt rätt! Go for it!

Hanna 26 januari 2011 kl. 17:48  

Vilken gullig liten kille... och duktig fotograf!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP